Saturday 12 November 2011

aksi si comel tersayang..



Nama saya Baby Mia...
sekarang sy ada seekor anak yg bernama Mimao

                                      mereka paksa sy ambil gambar...xcomel muka sy kan...



                                                            waktu ni sy selalu sakit..
                                                   tengok muka saya tak bermaya kan...
       

                         
                                                                   nama saya Kiki...
                                                  gambar ni diambil sewaktu sy msh baby lg..
                                                                skrg sy dah ada 2 anak
                                                                 yg pertama Si Bontel
                                                                     yg kedua Bear
                                                     nanti sy akan tunjukkan gambar mereka...




mereka selalu pangil saya bang Ipin...
nk tau tak sebab apa...sebab saya antara kucing paling tua di rumah tu
maksudnya...yg lain semua msh kecil dan ketika ini saya baru nak naik bujang..














                                                          gambar ni diambil waktu petang
                                                               di tepi pondok rumah saya


 
    gambar ni pulak sewaktu saya sedang tidur...
  mereka kejutkan saya semata-mata untuk mengambil gamba
  awak semua nak tau tak,sekarang saya ada di mana...
        saya dah tiada di bumi ini...
saya menyesal berjalan sehingga tidak pulang ke rumah sehingga dua hari..
saya tau kakak-kakak saya mencari saya..
tapi mungkin takdir saya untuk mati awal...
saya mati di makan ular...
terima kasih kepada jiran aya yang memberitahu kepada
kakak-kakak yang selalau sayangkan saya...
                                                                 kakak-kakak...
                             saya akan selalu ingat kamu semua seperti kamu semua ingat saya...




suke? like jer!

No comments:

love...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...