Saturday 18 February 2012

????


disaat aku dilanda masalah...
yang dapat aku lakukan hanyalah menggerakkan jari di atas kertas...
mungkin itu lebih baik untuk melepaskan segala beban...





* gambar kat tepi pantai (Pesisir pantai Pelawan - Tj.Balai  Karimun,Riau, Indonesia - my parents hometown)....dah nak senja... kalau gambar tanpa tulisan,gambar ni macam lukisan... kata-kata tu hanya...



* saat matahari hampir terbenam... masih ditempat yang sama... Indah ciptaan Allah..



 * gambar yang berbeza di situasi yang sama...ni lah luahan perasaan aku...tulisan xjelas,sape yang dapat baca untung la...

 

* huhuuhuuu...gambar batu ni..taman yang kt depan pejabat HEP UUM...

 

* mereka berdua...rakan yang aku kenal di Sintok... persahabatan itu memang indah...




* saat aku buat benda ni, aku merasakan sahabat aku jauh dan mungkin persahabatan yangg sudah lama dibina semakain hambar...


pesst.. pesstt... gambarnya original take tau..

suke? like jer!

No comments:

love...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...