Sunday 25 December 2011

GAMBAR + DSLR

yooo bro.. tak tau nak cakap macam mana.. 
suka tak terkata...
hanya allah yang tahu saat sesuatu 
yang aku lakukan dapat memuaskan hati..

fuuuhhh.. tak sia-sia aku habiskan masa 
duduk di tepi tangga menghirup udara petang...
pulak tu aku pinjam camera DSLR roomate aku...
waaaaa... sangat mengujakan...

nak publish ke nama roomate ni...
nanti takut dia marah pulak.. tak pe tak kesah
uuurrmmm... to my lovely roomate...
nuraftinadewi.blogspot.com
aaa... terima kasih ajar saya ambil gambar
dan instalkan macam-macam dalam laptop ni...
lagi terima kasih sebab bagi kepercayaan pada saya
untuk guna DSLR yang harganya berapa ribu tah...
terima kasih sebab kata gambar yang saya ambil ni cantik...

wahhhh.. terlalu mengujakan...
exited sangat...
 ni la hasilnya...
terserah kalian untuk macam mana menilai gambar ni..
yang pastinya 
the picture full with emotion..
tak tau nak cakap apa...



mana-mana insan yang pro dalam bab ni sila-sila lah bg komen ye.. terima kasih.

suke? like jer!

1 comment:

NuraftinaDewi said...

gambar tu sgt cantik.. ermm.. kalau bg markah saya bagi 1/10. hahaha.. kedekut markah kan.. ;P

love...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...