Friday 2 December 2011

aku n sahabat

hari ini nk berkongsi sesuatu yg tlh pn menjadi kenangan.. 
dari zaman budak-budak sekolah menengah dulu....
sekali skala kalau kita mengintai rambar-gambar lama 
yg cute-cute tu mst hilang rasa stress tu kan..


 

inilah sek tercinta...SMK kulai Besar.
disini aku berjumpa insan yang bergelar sahabat.
isssyhh...banyak betul kenangn kat sek ni.


hihihihi...comel tak gambar ni... malu la..
gambar ni waktu kiteorang form 3, g lawatan ke penjara mana tah..
ni aktiviti slps PMR...
yang dpn pakai tudung merah tu dr kiri
nama dia Nurul Azliza..dia shabat aku...
dialah yg dok kat meja sebelah aku..
dia jgk la yg tau mcm mana bersepahnya meja aku waktu bljr...
yg sebelah tu la Editor blog ni..xtau nk ckp ape....
dari kiri atas, nama dia atikaq. sebelah dia wahda
next Faslina n trakhir Fatin...
mereka empat orang ni dok satu port kt pintu masuk...
kalau nk berborak ni la tempat dorg...
Faslina dgn Atikaq
Fatin dgn Wahda...

masuk form 4, aku berpindah sek plk ke sek
SM TEKNIK PONTIAN...

 

kt sini pn bnyk kngn aku...
DISINI LAHIRLAH TEKNOKRAT NEGARA
brsemangat slogan kata dia kan.
ini adalah pejabat pentadbiran sek.

 

ini adalah pandangan sisi asrama puteri...
rasa macam rindu nak blek sek ni..


isyyhhh...ni gambar malam sebelum balik raya...sebab tu ada pelita.
yg ada kt dalam  gambar ni ijat adik, k.ijat, k.zaida, k. fiza n my beloved frnd A_2..,




me n Faslina..kt dorm 9...

 me n A_2...

me n wani..kt dlm dorm kami..hihihi...rindulah..


ni gambar waktu kt kawasan tapak agro...
yg ada kt dlm gmbr ni..
dari kiri yuyu, me, ika, sue (adk aku ni...sbb dia kcik dr aku..hihihi)
janah, pika n yg kt blkng tu syafikah..
waktu ni kiteorg tgh riadah kt tapak agro..


suke? like jer!

1 comment:

Atoo said...

satu je gmbar aq... hahahha

love...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...