Thursday 1 December 2011

yahudi oh yahudi...!!!



Yahudi...inilah salah satu bangsa yang mempunyai sikap tamak sejak dlu lagi.
 jika diteliti mengenai susur galur masyarakat ini,
mereka merupakan berketurunan
 Nabi Ibrahim bersama isterinya Sarah.
 anak mereka adalah Nabi Ishak dan cucunya Nabi Ya`kub.

Yahudi sering menganggap diri mereka adalah insan terpilih 
kerana kebanyakkan nabi adalah berasal dari keturunan mereka. bahkan mereka menganggap darah manusia yang bukan bangsa yahudi adalah haiwan dan halal bagi mereka untuk membunuh
orang bukan yahudi. jadi tak heranlah jika mereka sanggup membunuh manusia dengan kejam. mereka adalah bangsa yang membawa kekejaman ke atas muka bumi ini., 
mereka tidak serik apabila ditegur oleh Allah dengan pelbagai cara.

cuba kita lihat dipeta dunia, dimana negara Israel yang 
HEBAT SANGAT TU... kenyataannya tak ada kn..
itulah kehebataan mereka.. benda yang tak ada boleh menjadi ada. semua angan-angan mereka menjadi kenyataan selepas
 Perang Dunia pertama apabila Britain menempatkan golongan yahudi di bumi Palestin melalui perjanjian Balfour. bermula dari sinilah pelbagai kejayaan yang mereka perolehi sehingga sekarang. tujuan mereka adalah ingin mewujudkan sebuah kerajaan agung dan mereka adalah pentadbir kerajaannya.


dahulu masyarakat dunia tidak menerima kedatangan masyarakat yahudi di bumi mereka. Amerika, German dan negara lain juga tidak menerima kedatangan bangsa perosak ini. pembersihan etnik yahudi berlaku dimana-mana.


 ini adalah pemindahan beramai-ramai bangsa yahudi ke seluruh pelosok Eropah.

 
ini adalah mayat-mayat orang Yahudi semasa pembersihan Etnik di German sebelum ditanam beramai-ramai.


ada banyak lagi bangsa-bangsa yahudi yang dihukum bunuh oleh pemimpiin negara Eropah. 
propaganda membenci Yahudi dicetus oleh Rothschild. 
pada mulanya, Rothschild bekerja dengan sebuah bank tetapi dengan kecekapannya, dia dilantik menjadi rakan kongsi.
 hartanya semakin kukuh apabila terlibat dengan perdagangan barang antik terutamanya duit syiling.

kini keluarga Rothschild merupakan sebuah syarikat pembiaya terbesar di dunia dengan nama syarikat Rothschild Incorporation. tidak ramai orang yang tahu mengenai kekayaan keluarga mereka kerana sebelum dia mati dia meninggalkan wasiat kepada keluarganya supaya ahli keluarga Rothschild tidak boleh menghebahkan kekayaan mereka dan hanya boleh berkahwin dengan sepupu sahaja supaya kekayaan mereka tidak jatuh kepada pihak lain.

jadi tidak hairanlah jika di kota New York kebanyakkan yang kaya adalah bangsa yahudi dan begitu juga penduduk yahudi yang berada di seluruh Eropah. kini bangsa bukan yahudi di negara Eropah menyalahkan keturunan mereka terdahulu kerana menerima yahudi sebagai warganegara mereka.

orang yahudi juga sudah berjaya menguasai media massa supaya mereka dapat menyebarkan propaganda mereka untuk menakluki dunia. dengan mudah mereka mampu mempengaruhi kita. antara media yang dikuasai oleh yahudi adalah:





*TIME yang memiliki pembaca melebihi 5 juta orang
 dan dimiliki oleh Harrison Aaron Mitnick


* NEWSWEEK dikuasai oleh katherine Meyer Graham


* stesyen televisyen ABC Network yang
dimiliki oleh Leornard Goldensohn

 
*CBS dikuasai oleh William Pauley@Palinsky




pernahkah kita sedar apakah motif rancangan Fear Factor diadakan. ini adalah agenda yahudi semata yang hanya ingin menghilangkan nilai kemanusiaan mereka semata-mata ingin mendapatkan habuan yang tidak seberapa. hanya dengan memakan benda-benda kotor  untuk memenangi pertandingan ini. mungkin hal ini kita tak sedar. dalam diam mereka telah menyuntik sikap-sikap yang bertentangan dengan fitrah manusia.




  sanggup ke kita memakan benda-benda kotor semata-mata mahukan wang.? lihatlah bagaimana dengan mudah yahudi menguasai corak pemikiran kita. 
tidak perlu dengan cara berperang, dengan cara mudah adalah arak. alkohol diberikan kepada bukan yahudi untuk menikmatinya secara melampau atas nama kebebasan supaya mereka tidak dapat berfikir dengan waras. dalam masa yang sama masyarakat yahudi tidak dibolehkan mengikut perbuatan itu..
lihatlah dengan mudah yahudi menguasai kita.






mampukah kita berdiam diri di saat saudara se-Islam kita dihancurkan oleh yahudi. sesungguhnya allah akan melaknat umatnya yang hanya berpeluk tubuh di saat saudara Islamnya dizalimi.



INILAH ANTARA RAKYAT YAHUDI YANG MUNGKIN KITA TAK SEDAR DIA MENJADI IDOLA KITA..
BUKA MINDA UNTUK MENILAI AGENDA YANG DISEBARKAN OLEH..

suke? like jer!

No comments:

love...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...